Har börjat med världens tråkigaste kurs nu

2011-05-15, kl 07:39:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Okej kanske inte världens tråkigaste men jag måste säga att Människan socialt & kulturellt inte är en favorit precis, fan att dom var tvungna att gå på närvaron när betyget sattes i gymnasiet. Hade ju hela jäkla kursen klar liksom men shit the same inget att göra åt nu, vill bara få det överstökat med kursen nu så jag får börja med Sjukvård och sånt där annat roligt sen.

Nehepp lika bra att hoppa i säng så jag kan fortsätta plugga lite senare idag, tror mamma skulle komma förbi en stund sen med och finaste Jessie om det blir som vi tänkt oss. Natti natti mina vänner!


Kommentarer
Från: jennie

ja det är jätte tråkigt att det blev så :(

Ja det är så skönt att den verkar så pigg så det lär nog gå vägen för dne lilla krabbaten :D

2011-05-15, kl 14:10:07
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<