Idag fick jag polisrapporten

2011-06-30, kl 17:33:04 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Allt

Har läst igenom den lite nu och allt verkar stämma, hoppas dom får tag på människan nu med. Pengarna har jag ju faktiskt inget större hopp om att få tillbaka men en polisanmälan ska han givetvis ha på sig, klart det vore guld värt att få pengarna igen med men som sagt så hoppas jag inte allt för mycket på det.

Nu sitter jag och väntar på att min lille man ska komma hem från jobbet, han skulle köpa med sig jordgubbar som vi ska smaska i oss innan jag åker till jobbet. Sen måste jag bara säga att jag är evigt trött på Bellas inte sova fasoner just nu, ska inte sova på kvällen och ska inte vila på dagen. Hur trött hon än är så bara skriks och trotsas det, men det går väl över det här det med snart. Jobbigt bara att ta det helt själv när hon håller på så här.


Kommentarer
Från: Caroline

Hello!

Hoppas verkligen att polisen får tag i honom. Det lär inte vara varken första eller sista gången som han lurar folk. Att sen "fiffla" med saker som ett barn skulle haft, vilket svin!



Kom mannen hem med "söta" gubbar?

De jag köpte sist smakade absolut ingenting, blev besviken. Kanske skulle plöja upp gräsmattan(mossan) och odla egna:) Skulle odla upp egna tomatplantor ett år, mycket pyssel och inte en tomatjävel, men grannen fick massor. Ibland är livet skit och orättvist. Stackars Caroline!

2011-06-30, kl 19:33:31
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

ja då riktigt goa va dom :) surt med tomaterna, mamma har massvis hemma och frågade om jag inte skulle ha en tomatplanta men jag hoppar nog det för jag har svårt nog att hålla liv i platsblommor :P

2011-06-30, kl 19:52:04
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Caroline

Oj, är det så illa? Passa på att plocka hos din mamma när de mognar.

2011-06-30, kl 20:08:20
Från: Sandra

Vad har hänt? Nåt jag missat ;)?

2011-06-30, kl 20:44:09
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [nygift och gravid igen!]

Jag hoppas att du får tillbaka pengarna, och att idioten får sig en ordentlig läxa!!



Men du, sen tycker jag att du kommer hit med lite gubbar också, jag vill också ha jordgubbar! Mhmm, å klockan 23.40 är det inte lätt att få tag i några :(



2011-06-30, kl 23:45:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Caroline: Haha ja nästan iaf jag har några växter hemma men dom överlever som tur är med vatten bara en gång i halvåret :P



Sandra: Belv blåst på pengar när jag skulle köpa en barnvagn från blocket :(



Annika: Ja det var ju lite sent men jag lovar att ta med mig jordgubbar när jag kommer, vi kanske kan kika lite på hur vi jobbar nu och se om vi hittar någon lucka som passar oss allihop :D

2011-07-01, kl 03:21:55
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<