För att bara svara lite snabbt

2011-06-30, kl 07:16:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

"Sedan så är denna bloggmamman " White Trash " det är något hon kan välja att ändra för sina barns skull. Att hon tar illa upp är i sin ordning. Handlar ju ändå inte om att såra hennes känslor utan visa hennes liv som en mall. För allt med henne är ju WT ! Piercingsstjärnan , hårfärgerna, kläderna och misskötta barn. Kan inte begripa att man vill att sina barn är tjockare än sin man.
Fortfarande handlar detta inte om att peka ut och spotta utan använda henne som ett slags studiematerial."


För att bara svara lite snabbt så jo jag är jävligt glad att mina barn är större än min man eftersom han har fel på ämnesomsättningen och därför inte är så stor som han borde vara, hade du faktiskt läst min blogg innan du kom med diverse påhopp så hade du vetat detta.  Piercingstjärnan, hårfärgerna och kläderna är något jag tycker om och ja jag är wt då, mår skit bra och skulle absolut inte vilja ändra på mig då det finns risk för att bli en så stel människa som dig. Mina barn är inte misskötta, vad har du fått det ifrån? Och sen undrar jag även hur du helt plötsligt bara för att jag har en blogg tror att du vet allt om mig? Nej det kanske inte handlar om att peka ut och spotta men vad tror du att det är du gör när du säger att jag missköter mina barn, använd mig hemskt gärna som studiematerial. För du behöver lära dig ett och annat...


Kommentarer
Från: Chicmommy - mamma till Ajdin

Man ska aldrig bedöma folk utifrån hårfärg, kläder och utseende.. och verkligen inte efter en blogg.. blogg är bara en minut av ens 24 timmar om dagen. Sjuka människor det finns :/

2011-06-30, kl 08:03:47
URL: http://chicmommy.se
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Oj, jag tyckte det lät HEMSKT med orden "studiematerial". Så kallt, beräknande och borttagande av mänsklighet. Lite som att "jag sitter och iaktar människor som far illa/är skadade/hemlösa/ledsna" vid sidan om, antecknar i ett A4-block och studerar........



Klart man inte vet den stora bilden av någon genom att läsa några få ord. Jag har också en piercing. Jag är tydligen också WT. Barn tätt, jag med. Ajajaj. Hade gärna färgat håret också.

2011-06-30, kl 08:53:07
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Från: maria

ska man använda någon som studiematerial då ska man ju ta någon från ens bekantskap eller någon man känner.

en blogg säger sååå lite om den riktiga människan.



dina barn har hull dom är normala och hellre lite hull än för smala barn som vid en magsjuka kannske måste läggas in.

det är när barnen kommer upp i åren man bör kolla så dom inte blir feta.



men barnhull ska barn ha. herregud



denna människa kan inte ha egna barn själv med dessa kommentarer, hoppas heller ej att hon får det för då är det synd om dessa

2011-06-30, kl 10:13:12
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<