Muppsans Noka gäng

2010-11-23, kl 19:04:23 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Vi är nu inne på tredje dagen och jag har inte uppdaterat en enda gång om hur det har gått, men här kommer det iaf.
Dag 1: Bytte bara ut ett mål till Noka, sen var jag mest stilla under dagen. Inte så konstigt eftersom jag hade jobbat natten till söndag, när jag tänker efter nu blev det ju inte mycket mat heller. En Noka och två varma mackor, nyttigt värre.

Dag 2: Här är det väl ganska förståligt att jag inte brydde mig ett skvatt, ingen Noka och bara några gafflar kycklingsallad. På jobbet sen åt jag en färdig pasta rätt.

Dag 3: Alltså idag, har ju inte blivit sådär jätte bra heller. En burgare på Donken efter skolan och sen har det inte blivit mer, somnat till och från på soffan sen halv fyra idag och har inte varit direkt hungrig. Sitter och sippar på en Noka nu bara för jag vet att jag borde vara hungrig nu.

Jaja veckan ska bli bättre, jag ska bättra mig. Nu blir det ju lättare med när jag är ledig, man kommer liksom ihåg att äta själv när man är hemma med barnen och dom äter. Så i morgon blir det en ny dag med nya tag, på Muppsans blogg kan du följa andra i Noka gänget som förhoppningsvis har lyckats bättre än jag än så länge.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<