Jag hinner inte med er just nu

2010-11-05, kl 17:48:39 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Städar som en tok och viker kläder, ett ton kläder rättare sagt. Varför skjuter man upp sånt tråkig skit? Nu blir det ju till att göra det i sista sekunden istället, funderar på att dekorera idag med så slipper vi det i morgon.

Nehepp tillbaka till städningen, sen tänkte jag bara tala om att jag håller på att knåpa ihop en tävling till er och några vinnare ska publiceras. Spännande va? Jag vet men nu åter till städer.


Kommentarer
Från: Caroline L

Usch för städning, bra med tävling:)

2010-11-05, kl 20:17:08
Från: Carolina

Hihi, tävling är skoj - och städa mindre kul ;-)

2010-11-05, kl 21:06:02
URL: http://carolina1979.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<