Ja men visst jag smittar gladeligen ner er om det ska vara så

2010-11-10, kl 11:09:44 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Vi har hyrt filmer som ska lämnas in idag senast klockan 18:00, jag är duktig och ringer ner till butiken vi hyrt dom i och frågar om det går att lämna en dag senare eftersom vi har magsjuka hela familjen. Ett väldigt kort ja det blir förseningsavgift på får jag tillbaka, fine jag smittar gladeligen ner er med magsjuka. Förhoppningsvis skiter jag ner mig rätt på golvet samtidigt som Jonny kräks, då kan ni städa efter oss med. Det blir otroligt bra!

Okej om man säger att det är väldigt många som ringer och säger att dom är sjuka fast dom inte är det så vi kan tyvärr inte låta er göra det. Det hade varit ett okej svar för mig men det korta snäsiga svaret jag fick det gör mig arg, lite trevlig kan man fan vara. Men visst your choice jag ska smitta ner hela butiken då mår jag gott sen...


Kommentarer
Från: Caroline L

Dumsnåla typer:(

2010-11-10, kl 21:00:44

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<