Idag skiter jag i det

2010-11-26, kl 14:14:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Trots storstädning häromdagen så ser det ut som fan här hemma, leksaker överallt. ÖVERALLT! Men nu skiter jag i det gär och åker hem till mamma istället, det får se för jävligt ut en dag extra. Funderar på vad man ska köpa för gott med sig till jobbet idag, funderar på en kycklingsallad. Går ju slänga ihop rätt smidigt om jag köper med mig allt hem till mamma, jag har fått sån dille på kycklingsallad nu så det inte är sant. Hade jag kunnat s hade jag ätit det varenda dag, nehepp nu ska jag packa väskan så jag hinner ner i tid. Ska möta Ida från jobbet och lämna lite biljetter till DH, ha det göt så hörs vi i morgon om jag inte orkar bråka med mammas dator ikväll.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<