Huliganen och Ånvälten back in town

2010-11-25, kl 18:22:34 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Det har varit en bra dag med barnen idag, fullt ös men annars bra. Fram till klockan fyra iaf, då kom huliganen och ångvläten tillbaka. Mina söta små trollungar förvandlades till monster och är inte nöjda med något, mamma har huvudvärk och ungarna skriker. Jag längtar tills Jonny kommer hem men det är ju ett tag kvar, halv nio slutar han idag.

Önskar jag hade lite cola hemma, det hade underlättat men duktig som man är har man hållt sig på en 33cl burk om dagen i en vecka nu och idag blir det ingen cola förrens Jonny boy kommer hem från jobbet. Gud nåde honom om han glömmer köpa med sig det.


Kommentarer
Från: Anonym

Duktig du är Sara =) De dröjer nog inte sålänge innan du klarar dig utan ännu mera =)

2010-11-25, kl 21:03:39
Från: Anonym

Brukar du titta på programmet I Form med Anna Anka på tv3 play? Det är riktigt intressant, roligt och motiverande enligt mig :) Jag menar absolut inte att det är något du måste titta på, bara ett litet programtips =)

2010-11-26, kl 17:46:11

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<