Tuff natt

2010-03-16, kl 13:23:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Jadie 2010

Det blev en väldigt jobbig natt. Vi började med att lägga Jadie inne hos oss så vi skulle kunna ha koll på henne under natten, men vi märkte ganska snabbt att det inte funkade. Hon fick massa hostattacker så slemmet satte sig i halsen och hon fick ingen luft, det funkade bara att ha henne på mage så istället gick jag och la mig på soffan med Jadie på min mage så hon kunde andas. Det gick rätt bra hostattackerna fortsatte men hon kunde andas iaf, då började nästa problem istället trots näsdroppar så kunde Jadie knappt äta för det blev för tungt att andas och när hon väl fick i sig nått så kom det rätt upp i stället. Men efter några timmar gick det bra med så nu äter hon utan svårigheter och hon får behålla maten. Runt sju i morse började det vända och dom stora hostattackerna blev lite mindre, hon hostar fortfarande men slemmet sätter sig inte i halsen så idag kan hon ligga på rygg igen. Vet inte om jag tycker det är så bra att dom stora hostattackerna slutar för då får hon ju inte loss nått slem alls utan hostar bara så det gör ont utan att göra någon nytta, men i vilket fall så får hon ju vila lite nu när det lugnat ner sig men både jag och Jonny är inställda på en till helvetes natt för man vet ju själv hur det är med hosta det blir alltid värre på natten.


Kommentarer
Från: Lillsara

Oj, vad läskigt! Hoppas hon piggar på sig!

2010-03-16, kl 20:06:06

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<