queen of the damned

2010-03-19, kl 16:08:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara


Härom dagen kollade jag lite inne på cdon efter lite nya filmer att beställa och jag trodde jag skulle hoppa upp i taket av glädje när jag hittade Queen of the damned. Detta är en av mina absolut favorit filmer, hade den på dvd innan men lyckades spela sönder den med för mycket tittande (hur man nu lyckas spela sönder en dvd). Har letat som en tok efter den sen min gick sönder men den har inte funnits någonstans men nu äntligen är den min igen. Måste kolla på den idag det är säkert tre-fyra år sen min gamla film gick sönder så det är ett tag sen jag såg den nu. Fick reda på härom dagen att det här från början var böcker så nu ska jag köpa dom med, finns ju en risk för att jag förstör min favorit film men istället kanske jag får nya favorit böcker. Har läst att queen of the damned filmen är en blandnin av två av böckerna så det kan nog va lite rörigt för mig att läsa det men det löser jag nog.

Och ja, jag har alltid älskat vampyrer och är nog lite smått besatt av dom. Men nu till mitt stora men, jag har varit smått besatt av vampyrer sen långt innan den här jävla twilight hysterin. Missförstå mig rätt jag gillar twilight med, men sen det kom ut på film har helt plötsligt var och varannan människa börjat ääääälska vampyrer och jag vet inte varför men jag irriterar mig rätt mycket på det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<