Inatt

2010-02-27, kl 14:39:25 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Jadie 2010

sov Jadie i sin egen säng hela natten. Lilla pluttan har inte kunnat sova utan oss innan, visst är det jätte mysigt att samsova men jag och Jonny sover inte lika bra då. Så inatt för första gången sov Jadie själv och det gick jätte bra, visserligen vaknade hon en gång för att äta istället för att sova hela natten men det blir iaf mer sömn för mig om jag får gå upp en gång och mata än vad det blir om jag ligger och knappt vågar röra mig i sängen och lyssnar på Jadie när hon pratar i sömnen en hel natt. Så idag känner jag mig riktigt utvilad, hoppas bara hon kan sova själv i fortsättningen med.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<