Snart är man studerande igen

2010-08-11, kl 09:27:51 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bara sara

På måndag då är det dags, klockan nio ska jag va i skolan. Vet inte riktigt vad vi ska göra då, sen på tisdag är det planering av studierna mellan 10-12 och sen är det bara till att börja plugga. Blir ju på distans så jag kan jobba samtidigt med, ska va klar i december och jag fattat alla mina papper rätt. Känns skönt att det kommer går fort, sen vet jag att det kommer gå plätt lätt det här. Jag har ett bra läshuvud och det krävs inte mycket för att jag ska lära mig, det som gick åt helvete i gymnasiet var bara hela grejjen med att sitta i skolan hela dagarna. Det funkar liksom inte för mig, trivs mycket bättre med att jobba och det är också skönt. Fatta va hemskt att hata och jobba när det är en så nödvändig sak, jag älskar att gå till jobbet (kanske inte alla dagar, men de flesta). Det här komer bli bra, jag fixar det. Det kommer rent ut sagt gå skit bra!

Nu ska jag hoppa i säng för Jonny ska ge sig iväg till bvc, blir tyst lite tidigare än vanligt idag så då kan jag somna lite tidigare med. Hörs i eftermiddag då för jag har planerat att sova ända tills Jonny kommer hem från sin mamma vid fyra.


Kommentarer
Från: Anki mamma till Milly

om jag fick bestämma skulle du sitta coh uppdatera hela tiden ;)

går säkert in här 20 gånger på en dag :)

2010-08-11, kl 16:14:20
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<