Nu säger jag faktiskt god natt

2010-08-26, kl 20:25:52 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Är trött satan just nu och ska lägga mig, sov aldrig något idag efter jobbet och det känns nu kan jag säga. Måste sova nu för hjärnan fungerar inte riktigt som den ska, sen ska ju Jonny köra i morgon med så då måste jag orka upp till det. Iväg till a6 medans han kör med och köpa lite nödvändigheter och sånt och då vill jag med vara utvilad. Så god natt mina vänner vi hörs i morgon igen.

Veckans blogg


Kommentarer
Från: Pernilla

Godnatt o sovgott :)

2010-08-26, kl 21:11:54
URL: http://lamammavita.blogg.se/
Från: Hillevi

komma förbi ikea? jag ska sälja soffor imorgon.. har ju inte träffat jadie än ju.. känns ju som om man känner er riktigt bra nu när man läser bloggen varje dag :)

2010-08-26, kl 22:38:26
Från: miixx

vilka söta barn du har! du måste vara stolt :)

2010-08-27, kl 09:27:14
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<