Lovely

2010-08-25, kl 10:09:09 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Min familj


Det finns inget starkare än kärleken till sina barn och mannen man skapat liv med, ni är underbara och föralltid älskade av mig! Både i glädje och i sorg finns ni där för mig och förgyller mina dagar, vi har inte alltid haft det lätt men tillsammans klarar vi allt. Ni betyder så mycket för mig, ni är mitt allt och jag hoppas ni känner det.

Vad vore mitt liv utan er mina trollungar små?
Ni är min luft och den största gåvan jag någonsin kunnat få.
Vad som än händer och sker
kommer mamma alltid finnas här för er.
Snart blir ni stora och träffar på hinder titt som tätt
då finns mamma och stöttar er och vi fixar det tillsammans lätt.
♥Jag älskar er♥


Kommentarer
Från: B

Hur går det med viktminskningen? Har du lyckats gå ner något än?

2010-08-25, kl 10:20:56
Från: Anna

Haha ja det är klart, jag tycker det räcker med en liten och två hundar:) blir en del packning om man ska iväg..

2010-08-25, kl 15:28:23
URL: http://stallion.blogg.se/
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Det verkar stå helt still med vikten just nu, cm försvinner men inte kg men å nadra sidan så är det alla cm som räknas enligt mig :)

2010-08-25, kl 17:33:03
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: B

helt korrekt cm är viktigast! hur mycket är det du ska gå ner? tränar du?

2010-08-26, kl 10:37:15
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Just nu väger jag 99kilo men vill ner till iaf 75kg, brukade väga 65 och var riktigt nöjd då men 75 känns nog bra med :) För tillfället tränar jag inte eftersom det är mycket med skola, jobb och barnen men nu ser det ut som jag är ledig ett tag efter den 4september och då har jag tänkt att simma 3 dagar i veckan iaf. Sen blir det mycket spring efter barnen och på jobbet men behöver träna mer med :)

2010-08-26, kl 10:46:44
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: B

Okej det är ju ett bra mål. Låter som du kommer lyckas! När du gått ner lite så är mitt tips att köra plankan, kanske inte för att du behöver mitt tips men plankan är suverän, Du bör nog ha gått ner så du orkar hålla dig uppe på bara tår och armar. Lycka till!

2010-08-26, kl 20:34:45

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<