Det gick inte riktigt som jag tänkt mig

2010-08-17, kl 06:33:06 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bara sara

Skulle vara vaken igår så jag kunde vända tillbaka på dygnet på direkten eftersom det är skola idag med, men så blev det ju inte. Däckade på soffan till och från halva dagen igår och ingenting blev gjort som det skulle, och sen tvärdäckade jag och sov som en stock. Idag så vaknade jag klockan 03:47 och var pigg som en lärka, haha finns inte mycket att göra en sån tid på dygnet men jag har ju lagt upp några otroligt bra tävlingar som jag vet att ni kommer tycka om.

Har inget batteri på min mobil heller, det är stendöd! Har kollat igenom hela lägenheten och mina olika väskor men min laddar finns ingenstans, självklart har jag glömt den på jobbet. Ringde innan och kollade med dom och visst låg den där, så typiskt att jag inte kan hålla ordning på mina saker. I morgon jobbar jag ju igen men jag kommer känna mig helt konstig utan mobilen, tänk om det händer något och jag måste få tag på någon eller ännu värre om det händer något och någon måste få tag på mig. Inte bra det här!

Nu ska jag läsa lite på en uppgift jag fick till skolan, sen funderar jag på att slå på stort och sminka mig innan det är dags att gå eftersom jag faktiskt har tid till det. Ha det gött...


Kommentarer
Från: Emmelist

alltid drygt när man inte hittar igen laddaren, man är lite handikappad utan mobil :P

2010-08-17, kl 06:52:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Från: jessie

hello!

haha hitta dej på jnytt, vi sågs ju i skolan idag o igår ;)

Hoppas allt e bra Kraam

2010-08-17, kl 15:16:36
URL: http://jessietim.blogg.se/
Från: jessie

aa rexnet va lite snurrigt, kollade lite på de nu

:S

Nu blire bara o köpa dom satans dyra böckerna o sätta igång då!

Kramis

2010-08-17, kl 22:15:56
URL: http://jessietim.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<