Då var det dags igen

2010-08-18, kl 19:38:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj

Ska snart åka ner till jobbet nu, försöka få klart på min uppgift till skolan inatt om det blir någon lugn stund. I morgon ska Jonny till körskolan så jag kan inte gå och lägga mig när jag kommer hem men det blir nog bra hoppas jag. Tror jag kommer vara aningen trött i morgon när jag kommer hem eftersom jag fått sova i omgångar idag, stora trollungen har haft sån överskottsenergi så det inte är sant idag. Hon har skrikit som fan hela dagen, inte för att hon är sur utan mer lyckoskrik. Sen har hon sprungit runt överallt här inne så jag har fått sova när hon lagt sig och det har varit skit svårt att försöka somna hela tiden.

Bäst jag gör mig iordning nu så jag hinner iväg, ha en bra natt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<