Nya intressen

2014-05-15, kl 23:53:16 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Som jag skrev i förra inlägget är jag inte alls samma person längre, så jag tänkte att ni kanske ville höra om mina nya intressen, vi har t.ex. börjat med tygblöjor och ec (elimination comunication) som går ut på att läsa av barnet signaler och ta hen till pottan. Jag har tappat signalerna lite under den här jobbiga tiden som jag nämnde men vi hade ett par månader då vi inte behövde byta en enda bajsblöja, yey! Haha fruktansvärt skönt om jag får säga det själv. 

Tygblöjorna har jag varit intresserad av sedan jag väntade Bella men vågade aldrig ta steget för jag har lite rädd för vad andra skulle tycka, nu kunde jag inte bry mig mindre, det är roligt, bra för den lilla rumpan och miljön, win win helt enkelt! Ös på med frågor om ni har några, är inne här lite oftare nu och ska försöka svara så gott jag kan. 






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<