Grattis mitt hjärta

2012-09-24, kl 22:52:03 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Grattis mitt hjärta idag är din dag, tack för att du förgyller mina och barnens dagar. Vi älskar dig våran gubbe som Bella säger, hoppas du tyckte din dag var fantastisk trots att det inte blev någon tårta.
 
Bäst jag lämnar över datorn till gubben nu så han får installera sin födelsedagspresent, det blev ett special edition mists of pandaria. Expantionen till world of warcraft som går att börja spela i morgon, den och nästa bok i hans Stephen King serie var presenten från mig och barnen. Inte så roligt tyckte barnen eftersom det inte var någon leksak, kanon tyckte pappan som faktiskt klassar det som leksak haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<