Bröllopsbilder del1

2012-09-07, kl 01:41:43 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bröllop
In i kyrkan kom vi i alla fall, Jonny gick in till klockorna sen kom mina underbara trollungar med lite hjälp från moster och tills sist kom jag och pappa till Ronja rövardotter. Ja jag har säker sett aldeles för mycket på film men jag ville att pappa skulle lämna över mig och det kändes jätte bra när han gjorde det, jag sov hos mamma natten innan bröllopet och Jonny fick varken se mig eller klänningen innan pappa ledde in mig i kyrkan. Det var magiskt!


Kommentarer
Från: Becca

Åh!! Vad vackert!! Har längtat efter att få se bilderna! Era barn va ju helt bedårande! Längtar tills vi ses så du kan berätta massor om den dagen!!!

All lycka till er gumman!! ❤❤❤

2012-09-07, kl 10:36:17
URL: http://www.nightquest.blogg.se
Från: Jane

Så vacker klänning! Släpet är fantastiskt! Så fina blommor och så söta flickorna är :) grattis!

2012-09-08, kl 19:10:35
Från: Ninis

Nämen ojojoj, vad fint!
Lycka till!


Svar: Tack :)
Sara

2012-09-24, kl 22:26:28
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<