Spännande dag

2012-10-31, kl 00:33:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Började dagen med ett läkarbesök där vi pratade om mina framsteg och bytte en medicin mot en annan, sen var det dags för dagislämning och framstegen for ut genom fönstret och den här mamman bröt ihop och grät på gården framför alla barnen. Jobbigt samtal angående jadies avdelningsbyte som jag inte alls orkade med just nu men jag hoppas vårt beslut blir bra, ska ringas lite samtal imorgon innan beslutet verkligen är slutgiltigt.

Efter mitt lilla sammanbrott bestämde jag mig för att försöka göra det bästa av dagen, jag shoppade nya mysiga benvärmare och strumpebyxor, tyg till flickornas prinsessklänningar, köpte med mig en mini lunch från Mackmakeriet (mörk baguette med rödlök, fetaost, oliver, ruccola, isbergssallad och soltorkade tomater Mums!) och bestämde mig för en ny piercing och gjorde detta till min "Saradag".

På kvällen åkte vi hem till mamma och jag spendera en stund i telefon med giftcentralen eftersom Harley tyckte det var en ypperligt bra idé att äta blomjord med växtnäring i när alla vuxna vände sig om i två sekunder, minimalt med jord han slinka in dom sekunderna men växtnäring och ettårig rimmar inte bra i mina öron. Efter det avslutades kvällen med tacomys med man, syster och hennes pojkvän hemma hos oss.

Jag kan bara konstatera att det var alldeles för mycket för en dag, allt smälter samman i hjärnan, jag totaldäckade en kortis på soffan och har troligtvis ännu en sömnlös natt att se fram emot pga det, förhoppningsvis finns det en gnutta energi kvar tills imorgon för då ska jag och barnen göra chokladbollar.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<