New shoes

2012-10-03, kl 17:57:52 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

När vi åkte till A6 idag hade jag svarta gympadojjor i tankarna till tjejerna, dom tänkte dock lite annorlunda men det är okej så länge dom bestämmer sig för så fräna skor som dom faktiskt gjorde. Även mamman blev ett par skor rikare, kan verkligen inte tänka mig att gå in i en skoaffär utan att köpa något till mig med haha. Men jag fick verkligen kämpa för att inte köpa som två andra paren som satt som ett smäck, det var ju faktiskt barnen som behövde skor och inte jag. Harley äger nu sitt första par skor han med, däremot fanns inte ett enda par stövlar i hans storlek men det är ju bara att leta vidare.

Kan förövrigt meddela att jag för första gången på vääääldigt länge fått somna lagom tidigt och sen sova hela natten, ikväll ska jag försöka somna utan tablett för nackdelen var att jag har varit trött ända fram tills för någon timme sen och det är ju inte heller så roligt.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Coola skor!

2012-10-03, kl 20:52:57
URL: http://beabus87.blogg.se
Från: Becca

Åh vilka snygga skor du skaffade dig!! Ja till ungarna oxå! Grymma!! <3

2012-10-05, kl 13:04:22
URL: http://nightquest.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<