Jävla skitdag

2012-10-14, kl 21:34:38 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj
Den här dagen har varit allt annat än bra, trött så in i helskotta och ångest hela dagen. Antar att jag fick någon form utav panikångestattack tidigare idag, har aldrig haft det så jag vet faktiskt inte men hela kroppen blev skakig och jag kunde inte andas. Trodde på riktigt att jag skulle dö, skit medicinen fungerar ju inte heller får bara en massa biverkningar av den. Jag vet att jag måste ge den tid men jag orkar verkligen inte, kvällen har spenderats med tårar panik och skrik men tyvärr är det inte jag som varit dålig.
 
Jag mår piss skit och pannkaka det vet jag, men värst av allt är att inte Bella får ha det bra. Igår spenderade vi dagen på akuten pga hennes förstoppning och tillslut fick hon ut vad jag trodde skulle lösa magknipen, men nej då kvällen har bestått av magknip och kramp så skruttan har skakat i hela kroppen, vridit sig i plågor och skrik som var så hjärtskärande att jag trodde mammahjärtat skulle brista på mig.
 
Movicol, laktulos, mixrolac inget hjälper och hon får inte ut det. Värst av allt var att behöva ge henne mixrolac och hjärtat är så hysterisk att hon skriker att Jadie ska hjälpa henne, microlaxet är ju för att hjälpa henne jag vet att jag gör det för hennes skull men vilket jävla övergrepp det känns som och är egentligen. Usch fy fan, hon har äntligen somnat av ren utmattning och vaknar hon av magen igen får Jonny åka in med henne annars får vi begära en akuttid på vårdcentralen i morgon.
 
Själv är jag helt slut, ångesten äter upp mig just nu och jag vill inget annat än att sova men inte ens det funkar medicinen för, jag är konstant trött men det hjälper inte. På tisdag ska jag och läkaren ha telefonkontakt så jag får ta upp det då igen och sen är det dags för samtalsterapi igen, jag vet att jag inte blir bra i en handsvepning men jag hoppas verkligen något börjar hjälpa snart för jag orkar verkligen inte.
 

Kommentarer
Från: Miaa

Uch vad jobbigt för stackarn. Har själv haft problem med magen sen liten och kommer ihåg när jag var tvungen att ta microlax och tyvärr verkar dottern ha fått min mage. Därför är jag jättenoga med att hon inte får för mycket av det man blir hård av. Hoppas det löser sig för er tös. Om det är ett återkommande problem så brukar päron hjälpa här, och jag unviker ost och vitt bröd helt, för det brukar vara värst. Kram

2012-10-18, kl 20:27:39
URL: http://actioonradar.blogg.se
Från: Miaa

Uch vad jobbigt för stackarn. Har själv haft problem med magen sen liten och kommer ihåg när jag var tvungen att ta microlax och tyvärr verkar dottern ha fått min mage. Därför är jag jättenoga med att hon inte får för mycket av det man blir hård av. Hoppas det löser sig för er tös. Om det är ett återkommande problem så brukar päron hjälpa här, och jag unviker ost och vitt bröd helt, för det brukar vara värst. Kram

Svar: Tack för tipsen, har det rätt lika då min mage har alltid strulat, mycket iom min gluten allergi. Den ärvde ju Jadie och Bella det övriga magstrulet :/
Sara

2012-10-18, kl 21:24:23
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<