Där brann den lägenheten ner

2012-10-09, kl 20:55:57 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Min familj

Riktigt så illa var det inte men Jonny kom hem med rosor och chips ikväll för vi skulle mysa och så tände han lite ljus. Efter ett tag råkar han lägga chipspåsen på ljusen utan att märka det och jag märkte inget heller förrens jag i ögonvrån såg en lite för stor flamma för att komma från ljuset slå upp. Tur man är snabb på fötterna fast man är tjock, allt klarade sig utom chipsen. Sara saves The dag


Kommentarer
Från: Emma

Tanken som räknas!
Gullig man du har, lite tur i oturen!
Skönt att de bara var chipsen ;)

Svar: Ja tur chipsen brann upp för dom extra kilona behöver jag inte ;) haha
Sara

2012-10-09, kl 22:23:03
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<