Kiss och annat roligt

2012-11-16, kl 14:57:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Innan jag fick barn trodde jag aldrig att jag skulle dansa runt av glädje för lite kiss, men jo visst gör man det. Jadie kissade på pottan för första gången igår och ja det låter ganska rubbat men jag blev precis varm i mammahjärtat över hur duktig min lilla skrutta är, hon har haft trosor på sig ett par dagar hemma för hon tycker det är roligare än blöja men ändå inte riktigt kopplat att man inte kan kissa med trosorna på. Så det har hänt ett gäng olyckor men vad gör det när hon blir så glad över trosorna men igår släppte det och första kissen på pottan kom och förhoppningsvis var det en liten pusch i rätt riktning så hon fortsätter med trosor och potta i alla fall en liten stund per dag.
 
Andra bra nyheter är att Harley numera säger mamma och klappar händerna när han vill att man ska sjunga klappa händerna haha, gång fronten står det dock still på. Ja prceis som han, han står och ställer sig hela tiden men att ta ett steg det är tydligen livsfarligt och han verkar inte ha några planer på att göra det ännu. Det gör mig inget heller för den delen flickorna började gå sent dom med och det har ju gått bra för dom ändå.
 
Ytterligare bra nyheter är att svärmor fick lämna intensiven efter åtta dagar och ligger numera på avdelning, utan respirator, wohoo!
 
Men med framsteg kommer bakslag men det tar vi någon annan gång, nu ska jag gosa med mina underbara barn!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<