Trött trött trött

2012-05-06, kl 17:51:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt
Det är ungefär vad jag är idag men det är bara att bita ihop, sitter med skolböckerna som vanligt och känner att jag inte får ut något utav det just nu. I morgon kommer bli en riktigt lång dag med, 7:30-13 är det brevidgång på nya jobbet. 14:15 ska jag träffa läkaren på kirurgen och 16-21 är det brevidgång på praktiken igen, känns skit kul att komma igång med både jobb och förhoppningsvis få positiva besked på kirurgen men det blir en lång dag ändå.
Det är väl egentligen en fördel att vara så trött idag för då kanske jag kommer i säng i tid så jag vaknar utvilad i morgon, nej åter till böckerna nu medans barnen ändå sysselsätter sig själva.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<