Lookibooki

2012-05-15, kl 16:27:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

Även Lookibooki fanns med bland utställarna på bloggminglet, jag har sedan innan haft kontakt med dom om ett samarbete och håller på att sätta ihop en egen pekbok till Harley just nu. Det är faktiskt svårare än vad man tror att få ihop en så liten bok för man vill ju ha den perfekt för just sitt barn, redan innan bloggminglet var jag glad över det här samarbetet men efter att ha fått kika och pilla på böckerna på riktigt är jag helt otroligt glad. Vilken kvalite och vilka fina böcker!

Jag är helt säker på att Harley kommer älska sin bok, vi har valt att ta med dom viktigaste personerna i hans liv i boken istället för saker. Ett sätt för honom att lära sig allas namn helt enkelt och vet ni vad det bästa är? Inte bara Harley får en bok, en av er kommer bli en lycklig ägare till en Lookibooki med eller få äran att ge bort en så fantastisk present. Vi funderar på att köpa böcker till flickorna med, dom är ju inte i så stort behov av böcker med sina närmsta i för att lära sig namnen men bara för dom är så fina. Jag tror faktiskt det vore väldigt uppskattat att få ta med sig till dagis med och få visa bilder på sin familj, Bellabus skulle ju ta med sig mormor i berättarpåsen en gång så det borde ju bli en hit!


Kommentarer
Från: Fröken M - Vinn solskyddskläder från Sunmate

Åh, jag beställde faktiskt en bok till viggo därifrån igår, och jag ser spänt fram emot att få se den :)

2012-05-15, kl 16:54:18
URL: http://frokenmela.se
Från: Evelina

Barn kommer undan med det mesta - trots att man sliter sig i håret "ibland"! haha



Min vän har startat en second hand på nätet som riktar in sig på barnkläder av finare märken för billigt pris, ett tips för dig med småbarn: http://newin.se/



Ta hand om dig!

Evelina

2012-05-16, kl 15:34:47
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<