Jag tror aldrig jag har varit så stressad i hela mitt liv

2012-05-28, kl 11:11:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst
Precis skickat in en uppgift till och jag har två kvar som måste in innan jag drar iväg till praktiken, jag känner mig helt skakis i kroppen för det är så mycket nu men det ska fasen gå. Jag kommer inte hålla till så mycket här inne idag men det tror jag att ni har förståelse för, något litet roligt kommer upp för er senare men mer än så säger jag inte för nu är det tillbaka till böckerna som gäller.

Kommentarer
Från: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag är oxå galet stressad! Har en rapport som måste ha poststämpel 31/5 och jag har ingen aning om VAD jag ska skriva i den... urk!!



Kram

2012-05-28, kl 11:20:35
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<