Har ni köpt något till era mammor?

2012-05-26, kl 23:35:21 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Min mamma informerade mig idag om att allt hon vill ha är mitt och barnens sällskap i morgon och det kan vi ju bjuda på, annars vill hon inte ha något annat om vi inte råkar ha en kikare liggandes. Vad hon ska med det till har jag ingen aning om men det kanske har flyttat in en snygging i grannhuset eller något, tyvärr har vi ingen kikare men något bra ska vi nog kunna hitta på. Har ni köpt något till era mammor?


Kommentarer
Från: Linda Olsson

Sv; det va en operation på magen/naveln :) Slänger upp bilder i veckan, det är lite svårt att förklara ;)



Hoppas allt är fint med er! :)

Kramar

2012-05-26, kl 23:55:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Från: Emma

Vi köpte en klocka till vår mamma som hon länge tjatat om :)

2012-05-27, kl 00:31:17
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<