En perfekt kväll, trodde jag ja...

2012-05-16, kl 20:23:15 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Flickorna badade, borstade håret, fick sina flätor, och kollade på Pino i mammas och pappas sovrum. Bella skulle ha fem flätor igen, det är tydligen viktigt det där så det fick hon då. Film är lite extra speciellt när man får kolla i stora sovrummet och vi mös lite grann, en helt perfekt kväll tills det var läggdags.
Bella kom ut ur sovrummet helt hysterisk för att hon inte hittade sin apa som hon fick i fiskdammen på barnensdag, den där lilla jäkla apan finns ingenstans! Jag har letat som en tok men jag hittar den inte, hon sov med den senast igår natt men nu är den puts väck. Det blev många hysteriska rundor ut ur rummet vilket resulterade i en lika hysterisk Jadie eftersom Bella sprang ut hela tiden, jag förstår inte varför alla gosedjur måste vara med hela tiden. För att Bella ska lägga sig smidigt måste apan, nallen, Pino och ior finnas i sängen, dom och minst fem nappar som ligger brevid. Så är det någon som vet vart små apor brukar gömma sig tar jag tacksamt emot tips, vill gärna ha en smidigare nattning i morgon nämligen...

Kommentarer
Från: Michelle

Är det ett överkast jag ser??

2012-05-16, kl 20:58:50

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<