Arbetskläderna på!

2012-05-07, kl 06:32:27 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Idag är första dagen på mitt nya jobb och jag avlider snart innan jag ens kommit dit, jäkla skitnatt rent ut sagt. Jadie har varit vaken flera timmar i natt, hon lekte, skrek hysteriskt, skrattade och sjöng. Jag känner mig som en döende kvinna, en döende kvinna med en lång dag framför sig.

Det här kommer ju gå skit bra i alla fall men det känns ju inte som någon jätte höjdre direkt, mamman är något irriterad på dottern nu. Äh skit samma måste slänga på mig ett face nu, bussen går om 20 min...


Kommentarer
Från: ♥ Sojka ♥

Lycka till idag! Jobbigt med en sån natt och hoppas nästa natt blir bättre! :)



Kram!♥

2012-05-07, kl 10:09:44
URL: http://www.sojkasframtid.se
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Det var tydligen nån supermånenatt eller vafan conny snackade om. Det märkte jag av också, kunde inte alls sova. Trots alla konstiga sätt, det funkade inte. La mig halv tolv, vid två hade jag fortfarande inte somnat. Sen upp 5.30 - det är INTE min stil ;) Jonathan och Noah har sovit knepigt dom också... Linus och Simon är sovgrisar egentligen men skuttade upp halv sju utan att nån väckt dom ^^

Allt resulterade i att de tre små sov till 9.30 typ, bara för att natten va kass ^^

2012-05-07, kl 10:17:04
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Sandra

Lycka till så här första dagen!! Det går säkert jättebra!! Kramar goa vännen!!

2012-05-07, kl 13:25:47
URL: http://otjejen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<