Utmana mig

2012-03-15, kl 15:32:00 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Bye bye fatso

Eftersom motivationen titt som tätt tryter så tänkte jag att vi kan börja med en ny grej här, ni utmanar mig! Det ska vara realistiskt eftersom jag har kondition som en knubbsäl, men kommentera med det du vill att jag ska göra. Det kan vara springa tio sammanhängande minuter på löpbandet eller kanske intervallträning, 50 armhävningar (kräv inte att det ska vara sammanhängande då haha) eller vad ni nu kan komma på ja endast fantasin sätter gränser. Någon eller några dagar i veckan väljer jag ut en utmaning och gör den och skriver sedan hur det har gått här, ett super bra sätt att få tillbaka min motivation. Är ni riktigt snälla mot mig nu kanske jag till och med filmar när jag (vad jag bara kan anta) håller på att dö.


Kommentarer
Från: Linda K

Riktit bra idé!!! kan starkt rekomendera "kissnde hunde" du ställer dig då på alla fyra och lyfter ett ben i taget.. kör i kanske 3*10 sen byter du ben .. sen har vi ju också en annan SKITBRA magövning. ta hjälp av johnny eller i en dörrkarm eller nått:

Du ligger alltså på rygg på golvet och antingen håller du fast dig i johnnys ben eller så håller du i dig i nått annat stabilt och lyft sen benen upp och ner.. kör så många du bara orkar.. du märker fort resultat och man märker fort att man dirket orkar gör mer och mer och mer:D

2012-03-15, kl 15:48:18
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Skoj att du är med och tävlar om att bli dagens bloggtips i min blogg. Jag önskar dig lycka till! Utser en vinnare framåt förkvällen och hör av mig till alla som deltagit efter att vinnaren är framtagen!

2012-03-15, kl 16:23:17
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Petra

Vilken rolig grej!!

Hmmm jag vill att du ska springa 2,5 km!

2012-03-15, kl 16:48:09
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Anna

Tack så mycket!

Detta kanske är någon stor utmaning men börja med att ta raska promenader på 1 timme,det brukar jag göra:)

2012-03-15, kl 17:08:35
URL: http://fnizzanna.blogg.se/
Från: amanda - mode, musik, roligheter

10 situps, 20 armhävningar, 10 situps igen och sen rocky 2 min! :)

2012-03-15, kl 21:07:53
URL: http://aamandaekeroth.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<