Underbara dag

2012-03-23, kl 17:15:39 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Den här dagen blir bara bättre och bättre! Fint väder, projekt tv-bänk är påbörjat, fått lite skolarbete gjort, haft besök av en vän jag inte umgåtts med på åtta år, åtta år! Fick träffa hennes lilla bebis med, så otroligt söt liten tjej men hon ville mycket hellre ligga i mammas famn än i min haha. Vi fick även hämta ut bilen idag, både lagad och nytvättad och eftersom vi nu inte är billösa längre kan jag och barnen åka till Annika.

Vi hade planer på det men det sket sig eftersom bilen var på lagning, behöver jag säga att jag blev överlycklig när dom ringde innan och sa att vi kunde hämta den idag. En helg med min fina Annika och hennes små skruttar, det ska bli riktigt kul och flickorna har frågat efter hennes pojkar sen dom var här efter dopet. Det här kommer bli en underbar helg!


Kommentarer
Från: Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!)

Helluuu.... :D Sista dagen för min frågestund är nu...För imorgon så besvaras alla frågor :-) Ställ gärna en fråga! Här har du en direktlänk: http://faillove.blogg.se/2012/march/fragestund-.html



- sorry om du nt gillar såna här kommentarer.

2012-03-23, kl 19:26:04
URL: http://faillove.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<