Tacka gudarna för vänner

2012-03-21, kl 01:42:33 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Avslutade kvällen med tre timmar hos Sara och en timme och trettiosex minuters telefonsamtal med Annika när jag kom hem, det känns som att jag kommer kunna sova inatt nu. Det gör så himla mycket att bara kunna prata med någon när det känns jobbigt, så fyra och en halvtimmes kompis terapi hoppas jag kommer leda till en god natts sömn. Jag ska krypa ner nu och hoppas på att jag somnar fort och får sova ända tills klockan ringer om sex timmar, tack mina underbara för att ni orkar lyssna på mig och för att ni finns där när jag behöver er ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<