Sista bildbomben från bröllopet

2012-03-26, kl 11:03:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Här kommer bilder från den underbara middagen och bröllopsfesten får man väl kalla det, självklart kom jag på att jag skulle ta kort när jag redan börjat nalla räkor och krabba men man ser ändå hur gott det ser ut (och var). Efter middagen gick vi till Murphys och tog några öl, det var trevligt speciellt med lite live musik. Då kunde jag inte riktigt hålla mig, en av pappas favorit låtar är Laugh and a half och det råkar vara en av mina favoriter med.

Så jag frågade om "bandet" inte kunde spela den för min pappa, han trodde jag var på toa och när jag kommer tillbaka hör man plötsigt "Den här är för Tommy som har gift sig idag" och alla på puben börjar applådera. Pappa och Marlene gick fram och tittade när dom spelade och sångaren höll ögonkontakt med pappa större delen av låten och avslutade med att peka ut pappa i publiken så det nygifta paret fick ytterligaren en applåd.


Kommentarer
Från: Louize

sv; a ångra att ja inte fotade moderkakan men ja minns den så väl ändå..

ja var så hög på lustgasen att ja skulle se och känna på allt ja:P

dock så gick chris iväg med dylan på en gång så han kunde inte ta kort på livets träd =/



ja att plantera den låter hur fint som helst ju!



Åhåå roligt ni se ut att ha de på bilderna :D

2012-03-26, kl 13:04:33
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Från: Kashaya

Ser ut som ni alla hade roligt.=)

2012-03-26, kl 13:22:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<