Så var det en ny dag igen

2012-03-14, kl 11:33:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Plugghäst

Ryggen värker för tredje dagen i rad och min visdomstand jävlas med mig så jag är svullen på hela högersidan i munnen, skit jobbigt och jag känner mig lite ynklig. Som en man ungefär, Jonny han är ju förkyld och klagar hela dagarna men jag tycker att jag borde få klaga mest eftersom jag har min andra värk plus förkylningen. Det tycker inte han!

Får väl ge med mig helt enkelt och ta hand om min sjukling, men det får bli till kvällen. Nu ska jag nämligen spendera dagen med världens roligaste sak, renskrivning! *suckar-högt-och-länge* Tänk va smidigt om man bara kunde slänga till lärarna alla kladdpapper man sitter med istället haha.


Kommentarer
Från: Petra

Mm karlar e väl alltid värst=) ha ha

Krya på er



kram

2012-03-14, kl 12:23:25
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<