Idag serveras det kyckling i lergryta

2012-03-06, kl 16:06:06 | Kommentarer: 7 | Direktlänk | Bye bye fatso

Förstår inte varför vi inte äter det oftare det är ju så himla gott, visst tar det en stund men det sköter ju sig självt. Efter middagen blir det en tur på promenadbandet, hade sån otur med det. Det är ett ihopfällbart för det inte ska ta för stor plats men jag upptäckte när det skulle in under sängen att det är några centimeter för högt för att få in där. Får bli ett nytt rens i klädkammaren så det får plats där inne för ståendes mot väggen i sovrummet går inte och inte heller framme i vardagsrummet.


Kommentarer
Från: sofia

åh va gott det lät kan du inte skicka receptet till mig. ja har en lergryta hemma men har aldrig använt den. och gärna om du har fler goda recept till lergryta

2012-03-06, kl 16:54:43
Från: Sara, mamma till tre små troll

Har mailat dig nu :)

2012-03-06, kl 17:16:44
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Petra

duktiga du!!!



Åhh ja jag älskar min lergryta. De e så skönt att de reder sig sj.

=)

Ha en bra kväll

2012-03-06, kl 17:23:53
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Petra

Ja precis. De blir rlite lyxmiddag över de ! Härlig lyxmiddag på er =)

2012-03-06, kl 17:33:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Sandra Sveningsson

Du förbränner mera från dig om du går före måltider för när du går efter maten så tar kroppen ifrån de du ätit och inte ifrån din kropp :) Ett tips bara. Pusssssssis

2012-03-06, kl 19:43:24
Från: Sandra

Och jag missade att säga att jag tycker du är super duper mega duktig. Heja heja!! puss igen

2012-03-06, kl 19:44:11
Från: Sara, mamma till tre små troll

Sandra: Jag vet det hjärtat, brukar ta en runda innanfrukost när jag länat barnen men när det är dags för middag på kvällen kan jag inte gp för barnen är på mig och bandet hela tiden så måste ta det efter när dom hamnat i paltkoma och myser innan läggdags haha

2012-03-06, kl 21:47:13
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<