Idag har jag träffat min nya chef

2012-03-12, kl 21:02:45 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Trollungarna 2012

Var där i tio minuter sen hade jag jobb i sommar, känns kanonbra och det bästa är att jag ser jobbet från baksida. Lite lyx sådär och kunna gå hemifrån tio minuter innan passen börjar och slippa vänta länge på bussar på morgonen, det här blir bra!

Nu på kvällen har Sandra med familj varit här, Jonas och Jonny fixade bilen så nu har vi en fungerande fläkt igen och jag och Sandra stannade inne med barnen. Mästerfotografen Sandra plockade fram sin kamera med och tog lite kort på kidsen, inte för att dom ville det men va fasen ibland måste man få göra sånt dm inte vill haha. Bella fick tillslut fram ett leende på och Jadie fick vi lura med nappen, den enda som frivilligt skrattade var Harley haha.


Kommentarer
Från: Petra

Så underbart fina barn du har !!! super söta



Härligt med så nra till jobbet!

Grattis!

2012-03-12, kl 21:24:38
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Från: Martina

Fina bilder det blev! Harley är så go så man skulle kunna äta upp honom haha

2012-03-12, kl 21:26:29
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: yvonne

fan vad kul att du fått ett jobb där... så mycket bättre än kavla!! om du sköter dina kort väl så ska du se att du snart har en fast tjänst =) kram på dej!

2012-03-12, kl 22:04:03
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Du... älskade gumman! Bella MÅSTE ha den tröjan på sig nästa gång vi ses. Åtminstone om ungarna är med då :D Vet du varför? Jo, för att Rasmus ÄLSKAR APOR! :D

2012-03-14, kl 00:42:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<