Full rulle

2012-03-25, kl 12:42:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Idag är det storstädning som gäller, om barnen tillåter mig vill säga. Jonny jobbar och barnen brukar vara både över och under dammsugaren när den är igång, att lägga i leksakerna i leksakslådan är totalförbjudet när dom är vakna så jag gissar på att dom inte gillar städning. För göra ett försök i alla fall och sen fortsätta med tv-bänken, vågar inte måla den när barnen är vakna i alla fall inte med den rosa och blåa färgen.

Grundfärgen får dom gärna hjälpa till med men mamman är lite perfektionist när det kommer till färgen bänken ska ha i slutändan, sen ska även sängen slipas och det kan jag göra när dom är vakna. Ja som sagt det är full rulle som gäller här hemma idag och Jonny kommer inte hem förrens efter läggdags ikväll, efter flickornas läggdags vil säga.


Kommentarer
Från: Fröken M

Men åh, ny fin design !!

Här ska det oxå STORSTÄDAS ( och tvättas ) idag, men jag försöker "multitaska" och spenderar lite tid ute i solen mellan varven ;)

2012-03-25, kl 13:24:28
URL: http://frokenmela.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<