Efter vigseln

2012-03-18, kl 19:52:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Min familj

Här kommer ännu en bildbomb! Efter vigseln åkte vi hem till pappa och Marlene en stund så de fick öppna sina presenter och jag fick äntligen min efter längtade champangefrukost som jag missade på studenten, jag ser det så i alla fall eftersom jag missade frukosten och det första som intogs under dagen var just champange och snittar haha. Lite tårta skulle ätas och sen pratade vi lite om allt mellan himmel och jord och väntade på att det skulle bli dags att åka till restaurangen.


Kommentarer
Från: Natalie

åh de där såg riktigt mysigt ut! Fina bilder =)

sv; ja och dom har inte heller så dyra priser! :D

2012-03-18, kl 19:59:19
URL: http://lavendelmos.bubbleroom.se
Från: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vilka fina bilder :) Bröllop är så vackert :)



Kram

2012-03-18, kl 20:22:55
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<