Bröllopsinbjudan och febriga ungar

2012-03-08, kl 17:16:49 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bröllop

Sitter och testar lite olika typsnitt och annat till bröllopsinbjudan men det är inte det lättaste när man är själv hemma med tre barn och två av dom har feber, verkar bli en hemma dag i morgon med *suckar högt och känner mig jätte stressad*. Börjar hamna riktigt efter i skolan nu känner jag för även om det går att plugga lite med barnen hemma så kommer jag inte ens i närheten av att få så mycket gjort som jag skulle behöva, det blir stressigt det här.

Nu ska jag knåpa några minuter till sen blir det saft och film med kidsen.


Kommentarer
Från: carola

Åhh, ska ni gifta er :) grattis!!!!

2012-03-08, kl 21:55:17
Från: Sara, mamma till tre små troll

Japp första september är det dags :D

2012-03-08, kl 23:22:29
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<