Börjar få lite panik nu

2012-03-21, kl 11:06:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Plugghäst

Idag skulle jag haft prov men jag kunde skjuta upp det tills i morgon för jag hittade ingen barnvakt till Harley, nu sitter vi här och försöker plugga men Harley är mer intresserad av att äta upp mina anteckningar och leka med böckerna. Vet inte riktigt hur det ska gå imorgon men jag måste få in tre uppgifter under dagen och få något att fastna tills i morgon. Om bara lilla Harley kunde förstå det med haha, i vanliga fall fungerar det jätte bra att plugga med Harley hemma men just när det kommer till prov behöver jag ha det knäpptyst. Jag kan ju försöka mig på inlämningsuppgifterna i alla fall sen får det kanske bli en uppesittarnatt och plugg i köket när Jonny kommer hem.


Kommentarer
Från: Solan

Dessa små troll. Hoppas du hittar en barnvakt tills i morgon.

2012-03-21, kl 11:51:27
URL: http://lillboda.webblogg.se/
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Du behöver sova om nätterna! ;)

2012-03-21, kl 13:42:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<