Åh vad det kliar i fingrarna

2012-03-14, kl 15:41:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Jag vill bygga en säng till flickorna, sätta upp fina moln som fondvägg, slå upp deras hyllor och bara boa runt där inne. Sy lite kuddar till lilla grodans rum, måla om. Ja jag vill göra allt! Hitta massa fint på Jollyroom nu och hade det inte varit för bröllopet och tidsbristen just nu så hade jag shoppat loss och satt igång redan nu, men jag har ett framtida projekt istället. För flickornas rum ska bli mysigt det med, sen får jag nog ta tag i mammans och pappans sovrum. Känns lite tråkigt där inne nu känner jag men det går nog hitta på något.

Jollyroom


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<