Det värker i mammahjärtat

2012-06-27, kl 06:07:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Min familj
Det värker så hemskt i mammahjärtat när man inser att nattningen igår var sista gången jag träffade barnen innan lördag, får försöka tänka på allt roligt vi kan hitta på när lönen kommer istället. Fördelen med en ordentlig lön är att allt inte behöver gå till räkningar och bröllopet utan det blir lite över, måste säga att det värker även i hjärtat när man kollar kalendern och inser att nästa gång jag och Jonny är lediga tillsammans är den 2 Augusti. Födelen med det är väl att vi inte hinner tröttna på varandra innan bröllopet.
 
Nu blir det en ordentlig frukost för att orka med dagens arbete, det blir mycket dom kommande dagarna men det kommer det vara värt. Angående tävlingen jag pratade om bestämde jag mig för att avvakta med den tills datorn och blogg.se är lite mer samarbetsvilliga, hoppas ni inte blir allt för besvikna.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<