Havregrynsgröt

2012-07-05, kl 06:42:22 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Sitter och äter frukost och känner mig redo inför jobbet, idag bjöds det på havregrynsgröt med skivad banan och en kopp te. Har ställt iordning lite mellanmål på diskbänken och lunch har jag faktiskt tänkt äta ute idag, kände inte alls för att ställa mig med matlagning igår mellan jobb, barnvakt och storhandling.
 
Vi får se vad som bjuds helt enkelt men nu är det bäst jag sliter mig från datorn så jag inte missar bussen.

Kommentarer
Från: SyMirre

Viken trevlig blogg du har :) Hittade hit från tips av min syster :) Själv bloggar jag mest om heminredning och sömnad men det är alltid skoj att hitta nya bloggar att läsa.

SyMirre
(om du har tid över kan du ju också gå in och tävla om ett doftljus från Durance på min blogg...)

2012-07-05, kl 11:53:47
URL: http://mirresyr.blogspot.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<