Efterlysning!

2012-07-08, kl 19:15:45 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Frågor och svar
 
 
Är det någon av mina underbara läsare som kan hjälpa mig lite? Tydligen så har luckorna i serien expidit som jag vill ha utgått på Ikea men vad jag kan läsa på nätet så finns det 7st kvar på Ikea i helsinborg idag. Det verkar också vara det enda stället dom finns på nu så jag undrar om någon vänlig själ kan tänka sig att köpa två stycken och skicka hit, givetvis står jag då för fraktkostnaden med. Lämna en kommentar eller skicka ett mail till [email protected] i så fall.

Kommentarer
Från: Emma

Hur har det gått ?:-)

Svar: Inge vidare, ingen har svarat :(
Sara

2012-07-08, kl 21:46:09
URL: http://Emmaengstrom89.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<