Efter en hel dag på jobbet behövde jag lite sol

2012-07-27, kl 20:46:58 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Trollungarna 2012
Kidsen var som tokiga när mamman bestämde sig för en kväll i solen och vattnet, dom kunde knappt vänta tills poolen var uppblåst innan dom hoppade i. Idag fyllde vi bara den pluttlilla delen eftersom det bara var en stund på kvällen vi badade men i morgon ksa vi fylla hela har jag bestämt. Har jobbat varenda dag som solen varit framme nu så om det är sista dagen med sol i morgon så ska den utnyttjas till max!
 
Varning för stooooor bildbomb!
Men det var en liten stackare som inte var glad över att behöva vänta tills imorgon med att bada...
 
 

Kommentarer
Från: Sarah

Hej! Vi undrade var man kunde få tag på en sådan fin lyxpool :)

Svar: Jonnys mamma köpte den men jag ska höra med henne :)
Sara

2012-07-27, kl 21:08:37
Från: Martina

Åh vad härligt det såg ut! Vi måste bara skaffa en liten pool nästa år när vi har plats för det! Men vi får nog svårt att få plats med en som jag också kan få plats i haha

2012-07-27, kl 22:35:46
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Från: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

vilken tuff pool =)

2012-07-29, kl 13:00:28
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<