Dagen efter...

2012-07-29, kl 12:02:23 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Bakis och jävlig men på bra humör ändå, huvudvärk absolut men det är ju självförvållat. Hade en underbar kväll igår med Linda, vi började med att prata bröllop (som vanligt) och testade bröllopssminkning osv. Sen drack vi goda drinkar medans vi piffade till oss hemma, vi pratade lite bröllopstårtor och ändrade utgångsmarsch lite hux flux sådär bara men det kommer bli så jäkla bra det här.
 
Väl ute träffade vi gamla vänner men det som verkligen gjord hela kvällen var när en läsare kom fram, det betyder verkligen mycket för mig att ni som läser hälsar när ni ser mig. Helt otroligt söt inne på Murphys som önskade mig lycka till med bröllopet och jag måste säga att självförtroendet hamnar verkligen på topp när man får höra så varma goa ord som jag fick.
 
Bakis alabama

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<