Är så äckligt trött på tele2 just nu

2012-07-05, kl 19:21:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
För ovanlighetens skull så har våra tv kanaler slutat att fungera, och kötiden för att komma fram till kundservice är bam bam baaaaam mer än femtio minuter...
 
Jag äger snart upp skiten för jag är så otroligt trött på att betala massa pengar för något som ALDRIG fungerar som det ska..
 
 
 

Kommentarer
Från: Tele2

Hej Sara,

Det är tråkigt att läsa att dina TV kanaler slutat fungera. Vi beklagar detta. Vi kan inte se att det legat något stort fel i området denna dag så vi hoppas att allt fungerar bra nu.
Kötiderna arbetas det ständigt på för att du ska kunna nå oss och få hjälp snabbare.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

[email protected]

Svar: Just nu fungerar det men har slutat fungera en gång till efter det, mitt stora problem är egentligen inte att det är lång kötid det är att betala så fasligt mycket pengar för något som slutar fungera flera gånger varje månad. Mitt andra problem är även att bli lovad muntligt att få en ganska ordenligt faktura korrigering eftersom kanalerna låg nere i ca 3 dygn men när räkningen kommer är det bara avdraget 100kr, det känns faktiakt inte helt okej att bli lurad så där. Förhoppningsvis fungerar det i forsättningen men annars fungerar vi starkt på att byta från tele2 då det inte är värt det i längden för oss, det är tråkigt för när vi skaffade tele2 till både internet, tv och telefoni var vi jätte nöjda i början men dom senaste månaderna har det bara strulat med tv hela tiden.Mvh Sara
Sara

2012-07-10, kl 14:45:36

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<