Åh jisses vilken dag det var igår

2012-07-23, kl 11:14:22 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara
Står och hackar lök i köket för att fixa mat till familjen när jag kommer på att jag kanske ska kolla vad klockan är, det var en riktigt bra idé eftersom jag såg att det var tre minuter kvar tills min buss till jobbet skulle gå. Slängde på mig jobbtröjan och foppisarna och rusade iväg, ögonen rann efter all lök och jag såg nog ut som hej-kom-och-hjällp-mig. Till jobbet kom jag i tid i alla fall och kunde fräscha upp mig, tackar gudarna för att mascaran inte hade runnit mer än den gjort.
 
Stressigt värre så idag tänker jag ta det lungt hela dagen, eller ja så lungt det går med tre trollungar hemma.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<