Undrar om jag håller på att bli sjuk igen

2012-01-13, kl 16:36:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Kom hem från gymmet innan och måde prima, slängde i mig lite mat och helt plötsligt blev jag så illamående att jag låg och hulkade över toaletten en bra stund. Var tvungen att lägga mig i soffan med en hink brevid och nu mår jag inte illa längre men istället känner jag mig febrig och helt svag i kroppen, svettas och fryser om vartannat och känner att jag inte orkar något alls.

Jag hostar ju fortfarande sen min förra förkyldning, har nog inte varit helt frisk sen i mitten på graviditeten med Harley egentligen. Känns så jäkla drygt att inte bli helt frisk men får väl kurera mig i soffan en liten stund nu, tog en alvedon för en stund sen och det känns faktiskt lite bättre. Ska snart göra en kopp te med och se om det lindrar halsen lite, tror det får bli ett bad med men det får bli lite senare.


Kommentarer
Från: Michelle

Inte bebis då? ^^

2012-01-13, kl 20:07:37
Från: Cissi

Usch stackars! Hoppas du kanske bara tog ut dig för mycket?

2012-01-13, kl 21:04:12
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<